01-14-2013, 08:55 AM
01-14-2013, 09:33 AM
yamaha fz6 fazer 2006 ya kadar 98 hp olarak üretilmiş.2006 sonrasında ise s2 olarak makyajlanmış ve 98 hp olarak bu kasa devam etmiş.2006 sonrası dijital göstergeli modeller ise 78'e düşürülmüş.Bu hp düşürme işlemi sadece bir tırnakla olabilecek işlem değil,motorun içinde sıkıştırma oranları düşürülerek yapılabilir.140 a kadar bir fark olmadığını yazmışlar bu da külliyen yalan...benim cbf600 77,5 hp ve 2006 98hp bir fazer ile yanyana bile gelemedi...
78 hp fazer kompresyon oranı 12,1:1
98 hp 12,2:1
Motor : Motor tipi 4 silindirli, 4 zamanlı, DOHC, 16 supap, su soğutmalı
Silindir hacmi: 600 cc.
Çap: X Strok 65.5 X 44.5mm
Kompresyon oranı: 12.2 : 1
Maks. gücü: 98 HP-12.000 devirde
Maks. Tork: 6.4 kg-m-10.000 devirde
Yağlama: Islak karter
Yakıt sistemi: Grup enjeksiyon tipi
Debriyaj tipi: Islak, çok diskli
Ateşleme: TCI
İlk çalıştırma: Elektrik marşlı
Vites kutusu: 6 vites
Tahrik: Zincirli
FZ6 Fazer - Ayrıntılı Teknik Özellikler
Motor tipi 4 silindirli, 4 zamanlı, DOHC, 16 supap, su soğutmalı
Silindir hacmi
Çap x Strok
Kompresyon oranı
Maks. gücü
Maks. Tork
Yağlama
Yakıt sistemi
Debriyaj tipi
Ateşleme
İlk Çalıştırma
Vites kutusu
Tahrik 600 cc.
65.5 X 44.5mm
12.1 : 1
78 HP-11.500 devirde
5.27 kg-m-10.000 devirde
Islak karter
Yakıt enjeksiyon
Islak, çok diskli
TCI
Elektrik marşlı
6 vites
Zincirli
78 hp fazer kompresyon oranı 12,1:1
98 hp 12,2:1
Motor : Motor tipi 4 silindirli, 4 zamanlı, DOHC, 16 supap, su soğutmalı
Silindir hacmi: 600 cc.
Çap: X Strok 65.5 X 44.5mm
Kompresyon oranı: 12.2 : 1
Maks. gücü: 98 HP-12.000 devirde
Maks. Tork: 6.4 kg-m-10.000 devirde
Yağlama: Islak karter
Yakıt sistemi: Grup enjeksiyon tipi
Debriyaj tipi: Islak, çok diskli
Ateşleme: TCI
İlk çalıştırma: Elektrik marşlı
Vites kutusu: 6 vites
Tahrik: Zincirli
FZ6 Fazer - Ayrıntılı Teknik Özellikler
Motor tipi 4 silindirli, 4 zamanlı, DOHC, 16 supap, su soğutmalı
Silindir hacmi
Çap x Strok
Kompresyon oranı
Maks. gücü
Maks. Tork
Yağlama
Yakıt sistemi
Debriyaj tipi
Ateşleme
İlk Çalıştırma
Vites kutusu
Tahrik 600 cc.
65.5 X 44.5mm
12.1 : 1
78 HP-11.500 devirde
5.27 kg-m-10.000 devirde
Islak karter
Yakıt enjeksiyon
Islak, çok diskli
TCI
Elektrik marşlı
6 vites
Zincirli
01-14-2013, 10:36 AM
http://honda.com.tr/teknik_detay.aspx?se...bf1000-abs
Bırakın böyle tırt makineleri..
Max. Torku 6000 devirde alıyorum 98nm ve 107hp.
Siz 12 bine çıkana kadar ben yok olurum.
Bırakın böyle tırt makineleri..
Max. Torku 6000 devirde alıyorum 98nm ve 107hp.
Siz 12 bine çıkana kadar ben yok olurum.
01-14-2013, 10:40 AM
hahaa Cihan abi büyük adamsın : ))
01-14-2013, 10:44 AM
cihan abi büyüksün diyecek birşey yok da bilgilerde yakıt sarfiyatından bahsetmemişler :hö::hö:
http://www.yakittuketimi.net/honda-cbf-1000/
http://www.yakittuketimi.net/yamaha-fz6-...2004-2006/
http://www.yakittuketimi.net/honda-cbf-1000/
http://www.yakittuketimi.net/yamaha-fz6-...2004-2006/
01-14-2013, 11:03 AM
(01-14-2013, 10:44 AM)Baris Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]cihan abi büyüksün diyecek birşey yok da bilgilerde yakıt sarfiyatından bahsetmemişler :hö::hö:
http://www.yakittuketimi.net/honda-cbf-1000/
http://www.yakittuketimi.net/yamaha-fz6-...2004-2006/
arkadaşımda var 2011 cbf 1000 250 km bir depo ile gidebiliyorum diyor...ben cbf600 ile 350 120-140 aralıgı kullanımda gidiyorum ki bu kısa aralıklarla 180-200 de olabiliyor :))
01-14-2013, 11:05 AM
01-14-2013, 11:05 AM
Bu eski hondalar 2011 ve 2012 de farklı. Yol bilgisayarı var ben size söylerim. Bu arada bu torka fark olsun yani. Kurban olsun CBF e petrol yatakları.
Ayrıca ben transalpden alışığım çok yakmaya :]
Ayrıca 20 bin liralık makinelere binip ne olur benzin hesabı yapmayın.
Ayrıca ben transalpden alışığım çok yakmaya :]
Ayrıca 20 bin liralık makinelere binip ne olur benzin hesabı yapmayın.
01-14-2013, 11:07 AM
o kadar beygirin otu samanı fazla olacak tabi, 107 beygir diyor adam.
01-14-2013, 11:15 AM
Ayrıca Cbf 1000 makinesi ile 1000 rr makinesi aynıdır. Honda bir gizli düğme yapmiş basınca 187hp ye çıkıyor.:]