Gebze Motosiklet Kulübü Forumları

Tam Versiyon: Hayranı olduğum tek enduro....
Şu anda tam olmayan bir versiyonun içeriğine bakıyorsunuz. Tam versiyon'a bakınız.
Sayfa: 1 2 3



DUCATI Multistrada 1200S Touring



Sürüş Modları

1- Sport: 150hp yüksek tork eğrisinde, süspansiyonlar sport (sert) sertliğinde, DTC level:3. Eğer yol düzgünse en keyifli mod. İnanılmaz bir ivmelenme ve ses. Gaza yumuşak davranmak mümkün değil, sağ bilek ve dirsek kalça seviyesinde sürüş modu. Motosikletin inanılmaz viraj kabiliyetini bu modda çok net hissediyorsunuz.

2- Touring: 150hp düşük tork eğrisinde, süspansiyonlar touring (orta) sertliğinde, DTC level:5. Uzun sürüşler için yumuşak sürüş modu, yorulmadan km'lerce gittim. Virajlarda süspansiyon sertliği yeterli ancak çok yüksek limitlerde sport moduna geçmenizi tavsiye ederim.

3- Urban: 100hp yüksek tork eğrisinde, süspansiyonlar çok yumuşak comfort seviyesinde, DTC level:7. Şehiriçi kullanımı için ayarlanmış bu moda geçtiğinizde motosikletin son derece uysal, yumuşak kullanımı söz konusu oluyor. İlk başlarda çok kullanmadığım Urban modu şu anda şehiriçinde alışkanlık haline geldi.

4- Enduro: 100hp düşük tork eğrisinde, süspansiyonlar çok yumuşak ve motosiklet en yüksek seviyesinde, DTC level:1. Herkesin en çok merak ettiği konu bu olsa gerek. Çok fazla arazi deneyimine sahip olmayan bir sürücü olarak sadece merakımdan dolayı sert araziye girdim ve karşılaştığım sonuç çok tatmin ediciydi. Ayağa kalk, dizlerinle motoru kavra, ileri bak gazı aç hatta biraz daha aç.. hatta daha fazla aç...



Ducati_Multistrada_1200_Dash.jpg



Teknik Detaylar

Motor: Tip L-Twin silindir, silindir başına 4 supap, Desmodromic, sıvı soğutmalı.

Güç: 150 hp (110,3 kw) @ 9250 rpm. Tork £ 87,5 ft (118,7 Nm) @ 7500 rpm.

Şanzıman: Debriyaj hidrolik kontrol ile Işık eylem, ıslak, çoklu plakalı kavrama. sürücüde Self-servo eylem, aşırı kaçak terlik eylem.

Şasi: Ön süspansiyon Öhlins 48 mm tamamen ayarlanabilir ters çatal, elektronik sıkıştırma ve ribaund yapanlar.

Ön Tekerlek: hafif alaşım 3,50, 10 konuşmacı x 17

Arka Süspansiyon: Tam ayarlanabilir Öhlins elektronik amortisör ile Progressive bağlantı. Alüminyum tek taraflı arka maşa.

Arka Tekerlek: 10-kollu hafif alaşım 6,00 x 17

Ön Frenler: 2 x 320 mm yarı-yüzer diskler, radyal Brembo kaliperleri, 4 pistonlu, 2-pad monte edilebilir.

Arka Fren: 245 mm disk, 2-piston kaliperli.

ABS standart ekipman.

Yakıt Tankı: 20 litre (rezerv dahil).

Kuru Ağırlık: 423 £

Koltuk Yükseklik: 850 mm.


Fotoğraflar


2011-Ducati-Multistrada1200SSporta.jpg

2011-Ducati-Multistrada1200STouringc.jpg

2011-Ducati-Multistrada1200STouringb.jpg

2011-Ducati-Multistrada1200STouringa.jpg

Ducati-Multistrada-1200-S-Image-2.jpg

Motocycles_Ducati_Ducati_Multistrada_1200S_021556_.jpg

2011-Ducati-Multistrada1200c.jpg



İnşalah sahibi olursun... geçenlerde bir videosunu izlemiştim yol tutuşu mükemmel..

VİDEO
insalllah güzel makine bakalım ilerde olur yaşlanınca :)
(12-11-2010, 12:04 PM)cros Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]insalllah güzel makine bakalım ilerde olur yaşlanınca :)

yaşlanmaya gerek yok , şu gavur avrupa birliğine girelim o zaman gör bak nasıl makinalarımız oluyor:D
Ercan motor harika.
Daha önce bakmış ve karşılaştırmıştım.
Fiyatını tam hatırlayamamkla birlikte, BMW R1200 GS den daha pahalıydı.

Söyledikleri doğruysa fiyatını hak eder.
Bir gövdede 4 ruh. yani 1 fiyatına 4 motor.

Sürücünün anlattığı sürüş tecrübesine bakılırsa, enduro kabiliyeti gayet iyi.
Lakin ne yalan söyleyeyim. Dışarıdan hiçde enduro motosiklete benzemiyor. Daha çok bir naked gibi. Ön teker hayli küçük

Buna rağmen O bir Ducati. Bir efsane .Çok şık ve sitil görünüyor.
Yani hayalleri süslemeyi hakl ediyor.

Ercan, dilerim hayalindeki bu motora çok ta ileri yaşlara gelmeden sahip olursun.
(12-11-2010, 12:27 PM)emomen Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(12-11-2010, 12:04 PM)cros Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]insalllah güzel makine bakalım ilerde olur yaşlanınca :)

yaşlanmaya gerek yok , şu gavur avrupa birliğine girelim o zaman gör bak nasıl makinalarımız oluyor:D

aynen ole sırf bu yuzden ıstıyorum zaten :)
(12-11-2010, 01:05 PM)mehmetk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Ercan motor harika.
Daha önce bakmış ve karşılaştırmıştım.
Fiyatını tam hatırlayamamkla birlikte, BMW R1200 GS den daha pahalıydı.

Söyledikleri doğruysa fiyatını hak eder.
Bir gövdede 4 ruh. yani 1 fiyatına 4 motor.

Sürücünün anlattığı sürüş tecrübesine bakılırsa, enduro kabiliyeti gayet iyi.
Lakin ne yalan söyleyeyim. Dışarıdan hiçde enduro motosiklete benzemiyor. Daha çok bir naked gibi. Ön teker hayli küçük

Buna rağmen O bir Ducati. Bir efsane .Çok şık ve sitil görünüyor.
Yani hayalleri süslemeyi hakl ediyor.

Ercan, dilerim hayalindeki bu motora çok ta ileri yaşlara gelmeden sahip olursun.

evet mehmet abi enduroyu pek andırmıyo fakat ruhu ve dediğin gibi o bir ducati bunun hakkında bir yazı okumuştum herifin biri gidip 0 km alıyo serviste çalıştırıyolar hemen bağırıyo stop edin felan die noldu soruyolar ya dıyo yağ koymayı unutmussunuz motor yatak saracak sese baksanıza dıye :) tabi sonradan öğreniyo o bir ducati...ve sesi farkı herşeyi özel
bende çokbeğeniyorum bunu ama evet enduro değil be abi.. yine de süper..
GEÇEN YANLIŞ HATIRLAMIYOSAM NTV DE AVRUPA MOTORSİKLET FUARINDA TANITMIŞLARDI MOTORU 9 NUMARA Bİ MOTOR
10 NUMARA BENİM MOTORSİKLETİM:D
sen hep 10 numarasın enginnn..
beyler 10 dk önce ntv de 0 dan 100 die bi programda makina hakkında çok tedaylı bi tanıtım yaptılar yarım saat falan sürdü güzel makina bi çok kullanım modu var süper üstü özellikler ama ercan gardaşım kendine saf enduro bak o enduro değil...
Sayfa: 1 2 3