12-10-2010, 10:33 PM
DUCATI Multistrada 1200S Touring
Sürüş Modları
1- Sport: 150hp yüksek tork eğrisinde, süspansiyonlar sport (sert) sertliğinde, DTC level:3. Eğer yol düzgünse en keyifli mod. İnanılmaz bir ivmelenme ve ses. Gaza yumuşak davranmak mümkün değil, sağ bilek ve dirsek kalça seviyesinde sürüş modu. Motosikletin inanılmaz viraj kabiliyetini bu modda çok net hissediyorsunuz.
2- Touring: 150hp düşük tork eğrisinde, süspansiyonlar touring (orta) sertliğinde, DTC level:5. Uzun sürüşler için yumuşak sürüş modu, yorulmadan km'lerce gittim. Virajlarda süspansiyon sertliği yeterli ancak çok yüksek limitlerde sport moduna geçmenizi tavsiye ederim.
3- Urban: 100hp yüksek tork eğrisinde, süspansiyonlar çok yumuşak comfort seviyesinde, DTC level:7. Şehiriçi kullanımı için ayarlanmış bu moda geçtiğinizde motosikletin son derece uysal, yumuşak kullanımı söz konusu oluyor. İlk başlarda çok kullanmadığım Urban modu şu anda şehiriçinde alışkanlık haline geldi.
4- Enduro: 100hp düşük tork eğrisinde, süspansiyonlar çok yumuşak ve motosiklet en yüksek seviyesinde, DTC level:1. Herkesin en çok merak ettiği konu bu olsa gerek. Çok fazla arazi deneyimine sahip olmayan bir sürücü olarak sadece merakımdan dolayı sert araziye girdim ve karşılaştığım sonuç çok tatmin ediciydi. Ayağa kalk, dizlerinle motoru kavra, ileri bak gazı aç hatta biraz daha aç.. hatta daha fazla aç...
Teknik Detaylar
Motor: Tip L-Twin silindir, silindir başına 4 supap, Desmodromic, sıvı soğutmalı.
Güç: 150 hp (110,3 kw) @ 9250 rpm. Tork £ 87,5 ft (118,7 Nm) @ 7500 rpm.
Şanzıman: Debriyaj hidrolik kontrol ile Işık eylem, ıslak, çoklu plakalı kavrama. sürücüde Self-servo eylem, aşırı kaçak terlik eylem.
Şasi: Ön süspansiyon Öhlins 48 mm tamamen ayarlanabilir ters çatal, elektronik sıkıştırma ve ribaund yapanlar.
Ön Tekerlek: hafif alaşım 3,50, 10 konuşmacı x 17
Arka Süspansiyon: Tam ayarlanabilir Öhlins elektronik amortisör ile Progressive bağlantı. Alüminyum tek taraflı arka maşa.
Arka Tekerlek: 10-kollu hafif alaşım 6,00 x 17
Ön Frenler: 2 x 320 mm yarı-yüzer diskler, radyal Brembo kaliperleri, 4 pistonlu, 2-pad monte edilebilir.
Arka Fren: 245 mm disk, 2-piston kaliperli.
ABS standart ekipman.
Yakıt Tankı: 20 litre (rezerv dahil).
Kuru Ağırlık: 423 £
Koltuk Yükseklik: 850 mm.
Fotoğraflar