Gebze Motosiklet Kulübü Forumları

Tam Versiyon: 2011 600 f
Şu anda tam olmayan bir versiyonun içeriğine bakıyorsunuz. Tam versiyon'a bakınız.
Sayfa: 1 2
cbr 600 f eskisine nazaran cok daha yakışıklı ve agresif duruyo motor bilgileri henüz açıklanmamış ama efsane geri döndü denilebilir.üretimi durdurulmuştu hondacıların büyük ısrarı üzerine olsa gerek tekrar caddelerde görmeye başlıcaz anlaşılan..

FOTOLAR

111.jpg
2011_honda_cbr600f_-_first_look.jpg

2011+Honda+CBR+600F+Wheel.jpg

2011+Honda+CBR+600F+Seat.jpg

2011+Honda+CBR+600F+Dash.jpg

2011-honda-cbr-600f-pic.jpg

2011-Honda-CBR600F-rear.jpg

Honda%20CBR600F%2011%20%202.jpg

siyahıda başka duruyo çok başarılı bence...
ercanım mevcut 600f ten kurtulmaya çalışıom sen gaz verion:)kardeşim bunlar death machine..uzak durmak lazım.bizi çamur dağ tepe paklar kardeşim..
kesinlikle çok başarılı..

(12-11-2010, 04:00 PM)PoyrazKtm Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]ercanım mevcut 600f ten kurtulmaya çalışıom sen gaz verion:)kardeşim bunlar death machine..uzak durmak lazım.bizi çamur dağ tepe paklar kardeşim..

SENİ ANCA BEN PAKLARIM SOKCAM SENİ ÇAMURUN İÇİNE MERAK ETME ARAZİ
çamur diye göle sokma da :P
:) biz bunla çamurdada gideriz ersin....sen al bitane özüne dön ersin tek kaldım kimsecikler yok solo takılıyorum bir kaç kişiyi iyi bi okumam lazım .)
güzel ama sanki biraz suzuki gsxr ı andırıyo gibi geldi :S
ercanım artık multiplayer takılmaya az kaldı:))
Ercan kuvvetli oku bu sefer :D
Yanılmıyorsam bundan 4 yıl önce üretimi durdu 600F in ... Buda satış rakamlarına göre en çok 600RR'a yaradı ...

Dip Not: Yeni 600F, eski modelden 10 kg kadar ağır ve 9 HP kadar daha güçsüz. Eski model 12,500 d/d - 109 HP güç ve 10,000 d/d - 63 NM Tork'luk güç bandına sahipken, yeni 600F 12,000 d/d - 100.5 HP güç ve 10,500 d/d - 64 NM Tork verilerine sahip.

bence SS sınıfı motora başlayacak olanların tercihi gene 600Ften yana olacaktır...

Teknik özellikleri

Engine
Liquid-cooled 4-stroke 16-valve DOHC inline-4
Displacement: 599cc
Bore x Stroke: 67 x 42.5mm
Compression Ratio: 12: 1

Max. Power Output: 75kW/12,000min-1 (95/1/EC)
Max. Torque: 64Nm/10,500min-1 (95/1/EC)

Fuel System
Carburation: PGM-FI electronic fuel injection
Throttle Bore: 36mm

Electrical System
Ignition System: Computer-controlled digital transistorised with electronic advance
Starter: Electric
Battery Capacity: 12V/8.6AH
Headlight: 12V, 55W x 1 (low)/60W x 1 (high)

Drivetrain
Clutch: Wet, multiplate with coil springs
Clutch Operation: Mechanical; cable-actuated
Transmission Type: 6-speed
Final Drive: #525 O-ring sealed chain

Frame
Type: Mono-backbone; rectangular-section gravity die-cast aluminium

Chassis
Dimensions(LxWxH): 2,150 x 740 x 1,150mm
Wheelbase: 1,437mm
Caster Angle: 25°
Trail: 99mm
Seat Height: 800mm
Ground Clearance: 135mm

Suspension
Front: 41mm tension and preload adjustable inverted HMAS cartridge-type telescopic fork, 120mm stroke
Rear: Monoshock damper with adjustable tension and preload, 128mm stroke

Wheels
Front: 17M/C x MT3.5
Rear: 17M/C x MT5.5
Front: 120/70-ZR17M/C
Rear: 180/55-ZR17M/C ()

Brakes
Front: 296 x 4.5mm dual hydraulic disc with dual-piston (*three-piston calipers), floating rotors (*ABS) and sintered metal pads
Rear: 240 x 5mm hydraulic disc with single-piston caliper (*ABS) and sintered metal pads

Sayfa: 1 2