12-29-2010, 09:51 AM
tartışılır bir konu aslında...Çünkü gerçekten enduro ve kros motorlar ayrı iki segmenttir o yüzden yukardaki yazıya katılmıyorum..hem yukardaki yazıya bakarsak bir çok farklılık tanımlamış ve sadece bunlar eksilince kros olur demiş...peki o zaman ss makinaya bagaj takalım hafif dişli lastik takalım bi de sis farı al sana Enduro...olmaz dimi bana da olmaz gibi geldi...bu konu sadece firmaların ürettikleri modellere verdikleri segmentlerle değişebiliyor...Gerçek Enduro motor uzun yol için tasarlanmış rahat kullanımlıdır ve bu yüzden titreşimi azaltmak için genelde 3 kollu çelik alaşımlı jantlar kullanılır..kros motorlarda ise kesinilkle çelik tel jant kullanılır darbeye dayanıklı olsun diye...
Yapmayıp pişman olanlardansa yapıp pişman olanlardanım galiba..