01-26-2011, 05:55 AM
(01-25-2011, 07:51 PM)emomen Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hamit bide değiştiremem diyordun bak ne kadar kolaymış:P
Beraber yapalım şu işi resimlerde kolaya benziyor :]
Hepimiz için faydalı bir paylaşım.:çiçek:
Şöyle güzel bir gün ayarlayıp yapabiliriz fakat bu sızdırmalık olayı tehlikeli:hö:
(01-25-2011, 08:39 PM)baris Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(01-25-2011, 08:16 PM)veysel Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Barış bu konuda deneyimli aslında debriyaj değiştirme zamanı geldiğinde seve seve :boks: yardımcı olacaktır
evet hamit resimlerde gayet basit görünüyor fakat resimde olmayan şeylerde var.
- tüm vidaları çıkarttıktan sonra arada sızdırmazlık sağlayan bir conta var onun iyice temizlenip kapak yüzeylerinin tiner veya alkol gibi bir temizleyici ile temizlenmesi gerek.
-göbek bilyası gibi debriyaj baskı yaylarınında kontrol edilmesi lazım yaylar kullanımdan yumuşamışsa debriyaj kaçırma yapar tepkileri geç verir .
-debriyaj balatalarını takmadan önce balatalar bir süre yağın veya mazotun içinde bekletmek gerekir.(kuru takılan balata yağı emene kadar kendini aşındırır.
-herşeyi yaptıktan sonra aynı özen gösterilerek sızdırmaz contayı sürmek gerekir üstün körü sürülen conta can sıkıcı yağ kaçaklarına sebep olabilir.
-motorun yağını koyup çalıştırma aşamasında mutlaka debriyaj bi süre sıkılı tutulmalıdır balata ve sacların arasına yağın girmesi gerek.
işte resimde olmayan bi kaç şey :D
hala değiştirmeye kararlımısınız?
Hımmmm aklım karıştı açıkçası ozaman daha bilmediğimiz neler çıkacaktır yafff
Bu arada teşekkür ederim Barış...
(01-25-2011, 08:47 PM)veysel Adlı Kullanıcıdan Alıntı: :] Siz en iyisi Hayrettin ustaya götürün :delü:
Sanırım son olarak Veysel başkan sizin dediğiniz olacak gibi, herkes kandi işini yapsın dimi,
Emrullah illede yağa bulanacağız uğraşacağız diyorsak Hayrettin ustayla birlikte yapalım derim ne dersin:]