08-05-2013, 05:22 AM
Bu olay Cihan abinin dediği gibi Low ve Highside dedikleri olay. Yatma açısı ve gaz ayarıyla alakalı.
Ne kadar çok yatarsan asfalta tutunan lastik taban oranın düşer ve bu düşüşe hem asfalt zemininn hem de gaz koluna verilen hareketin artması bu durumları tetikler. ( Aynı zamanda kaygan zeminde ani gaz kesme ve frenleme de benzer sonuçlara yol açabilir. )
Yani demem o ki artistiğe gerek yok. Viraja girmeden önce hızımızı ayarlayıp doğru viraj hızına ulaşıp viraj çıkışına doğru hafifçe gazı açarsak sıkıntı yok. Ha birde dizleri yere değdirmeden yahut sarkmadan da çoook güzel viraj alınır.
Onlar işin artistiği ve bizim çoğu yolumuzun kaldıramayacağı hareketler.
Ne kadar çok yatarsan asfalta tutunan lastik taban oranın düşer ve bu düşüşe hem asfalt zemininn hem de gaz koluna verilen hareketin artması bu durumları tetikler. ( Aynı zamanda kaygan zeminde ani gaz kesme ve frenleme de benzer sonuçlara yol açabilir. )
Yani demem o ki artistiğe gerek yok. Viraja girmeden önce hızımızı ayarlayıp doğru viraj hızına ulaşıp viraj çıkışına doğru hafifçe gazı açarsak sıkıntı yok. Ha birde dizleri yere değdirmeden yahut sarkmadan da çoook güzel viraj alınır.
Onlar işin artistiği ve bizim çoğu yolumuzun kaldıramayacağı hareketler.