Gebze Motosiklet Kulübü Forumları

Tam Versiyon: İŞTE KONTROL BU
Şu anda tam olmayan bir versiyonun içeriğine bakıyorsunuz. Tam versiyon'a bakınız.
Sayfa: 1 2 3
Ben bu hareketleri vara ile şehir içinde yapıyorum. Ne var yani.
tebrikler ama bir racing ile yapmak sıkıntı olsa gerek ama adam gidonu değiştirmiş sanki :alkış2:
Spor kontrol için gidon açılarını artırmak gerekir. Bu yuzden açı değiştirilir.
(01-21-2013, 08:25 PM)bismarck Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]tebrikler ama bir racing ile yapmak sıkıntı olsa gerek ama adam gidonu değiştirmiş sanki :alkış2:

kemal kardeşim tek gidon değildir lastiğinden amortisörüne herşeyi özeldir o aletin.
(01-21-2013, 09:55 PM)Baris Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(01-21-2013, 08:25 PM)bismarck Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]tebrikler ama bir racing ile yapmak sıkıntı olsa gerek ama adam gidonu değiştirmiş sanki :alkış2:

kemal kardeşim tek gidon değildir lastiğinden amortisörüne herşeyi özeldir o aletin.

:tamam: yarışlara standart araçlarla katılmak zor olduğundan illaki modifiye edilmiştir.
Evet haklısın barış bu adam bayağı bi oynamış makinayla esnemesi tutunması çok farklı hele o dönüşlerde Sanki altına pergel bağlamışlar .
Dikkatli bakarsanız arka dişli bile farklı.

Sürücünün kabiliyetine diyeceğimiz yok tabi ama orjinal 600 rr ile yapan varsa helal.
yaw zaten "gerçek dışı kontrol" diyor işte :]
Bahse varım Cihan abi yapar bu işi.GMK nın en iyi motosiklet kullanıcısıdır bence :çiçek:
Sayfa: 1 2 3