Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

honda pcx lastik ölçüsünü genişletmek istiyorum
#1

merhaba yeni konu açmam doğrumu bilmiyorum ama danışmam gereken bir kaç sorum olacak yeni aldığım pcx motorsikletimin lastiklerini ıslak zeminde biraz daha iyi tutunan ve görsel olarak daha geniş taban ile değişmek istiyorum orjinal lastik ölçülerim ön 90 - 90 - 14 arka 100 - 90 -14 motorsikleti yapan mühendisler en uygun olanı hesaplamışlardır mutlaka ama ön lastiklerim çok zayıf duruyor ya :]:] mesela yamaha x max' ın lastikleri olurmu :] en fazla nekadar genişletebilirim nereden ve temin edebilirim. 2. sorum ise kask ve montum var fakat pek kaliteli değiller daha kaliteli ve uygun nereden alabilirim. yardımcı olursanız sevinirim ..
Cevapla
#2

mehmet lastik tabanını genişletmen lastiğin yere daha çok basacak anlamına gelmez bu sadece otomobiller için geçerli bizin lastiklerimiz radüslü olduğundan eğer lastik havası doğru ise hepsinin yere basma ölçüsü aynıdır 2-3cm civarıdır benim önerim lastik ebadıyla oynamayıp kaliteli bir takım lastik almandır bu hem sürüş konforunu hemde fren mesafeni bir hayli değiştirecektir.
Cevapla
#3

Barış a katılıyorum.Motorun için seçilen lastikler emin ol sürüş dinamiği ve güvenlik açısından en iyisidir.
Ama fren mesafesi gibi etkenler lastiklerin kalitesiyle alakalıdır boyutuyla değil.
Eğer frenlemede ciddi problem yaşıyorsan Michelin City Grip modelini tavsiye ederim.
Gayet başarılı olduğunu duydum özellikle ıslak zeminde.
Tabi bu demek değildir ki frene bastımı hemen duracak diye.Senin fren tekniğinde çok önemli.

Yapmayıp pişman olanlardansa yapıp pişman olanlardanım galiba..
Ara
Cevapla
#4

seçkine katılıorum. :) bende kymco varken siti gırip almıştım.lastikler sulu zeminde on numara.Fren mesafeside iyi.Fakat yazın sıcakta lastik resmen yere yapışıyor.
Ara
Cevapla
#5

üc kuruş fazla olsun kalitelisi olsun
ömrün uzun olsun
Ara
Cevapla
#6

Seçkine katılıyorum benim motosikletimde'de Michelin City Grip mevcut çok memnunum kendi orjinalleri beş para etmez kenarda duruyor..
Ara
Cevapla
#7

İlginizden dolayı çook teşekkürederim malesef lastik ölçüsünün dışına çıkmak istiyorum servis ile görüşmem sonucu taban genişler ise direksiyon biraz ağırlaşır hızın azalır ve yakıtın artar cevabı oldu yakıt artsın önemli değil zaten kokluyor 1 ayda 1 depoyu bitiremedim ? rodajım bitince ön arka 120-70-14 michelin power pure sc lastiklere geçicem hayırlısı artık bir kumara oynucaz deneyip görelim? ?
Cevapla
#8

(04-12-2015, 09:25 PM)mcolgecen Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  İlginizden dolayı çook teşekkürederim malesef lastik ölçüsünün dışına çıkmak istiyorum servis ile görüşmem sonucu taban genişler ise direksiyon biraz ağırlaşır hızın azalır ve yakıtın artar cevabı oldu yakıt artsın önemli değil zaten kokluyor 1 ayda 1 depoyu bitiremedim ? rodajım bitince ön arka 120-70-14 michelin power pure sc lastiklere geçicem hayırlısı artık bir kumara oynucaz deneyip görelim? ?

Dostum merhaba bende orijinal lastiklerden muzdaribim 2 defa düştüm birazda acemilik vardı ama şimdi alıştık birbirimize :) lastik konusunu bende araştırıyorum alıcam ancak orijinal ölçüler mi yoksa ön arka 120 70 14 mi derken yazını gördüm ne yaptın lastik değiştirdin mi sonuç nedir ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

2013 pcx 125cc
Ara
Cevapla


Benzer Konular...
Konu: / Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Son Mesaj Yazar: SM_trying
08-30-2018, 07:43 AM
Son Mesaj Yazar: SM_trying
01-09-2018, 02:40 PM
Son Mesaj Yazar: Esperanza
03-26-2016, 02:51 PM
Son Mesaj Yazar: MehmetK
08-05-2015, 08:56 AM
Son Mesaj Yazar: yolcu02
05-30-2014, 02:50 PM
Son Mesaj Yazar: S.Uzun
04-07-2014, 10:44 AM
Son Mesaj Yazar: MuratD
02-15-2013, 12:18 PM

Hızlı Menü:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi