Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

2010 dakardan fotolar...
#1

dakar-10.jpg
ktm-dakar-support-vehicle-1.jpg
Dakar_2010_Wallpaper%201.jpg
091217_Dakar_2010_01_153840_300dpi_1772H_1772W.jpg
[img]dakar-2010-la-organi_460x0w.jpg
2010_Dakar_Wallpaper_Sand%201.jpg
122_1005_04_o+dakar_2010+front_view.jpg
Dakar2010-day11-01.jpg
122_1005_01_o+dakar_2010+front_view.jpg
franco_picco_dakar_2010_01.jpg
Dakar_bike_in_tomb_01.JPG
r494285_2578103.jpg
dakar_2010_2.jpg
DakarRally2010_05.jpg
1347635_com_dakar2010g.jpg
BMW-X3CC-Dakar-rally-2010-image.jpg
d02_21578477.jpg
bike_gal_640.jpg
036782_Dakar_Rally_2010_Hatton_s_Woes_Continue.jpg
mcrae2011dakar04.jpg
mcrae2011dakar04.jpg
P1010432.JPG
DAKAR2011_004.jpg
crr4lj8.jpg&t=1
images%3Fq%3Ddakar%2B2010%2Bkemal%2Bmerk...29,r:1,s:0

i am professional motocross driver..
Ara
Cevapla
#2

Kemal merkit'e başarılar...

Kemal Merkit'ten Haberler / Dakar 2011

Yarışın dünkü gösteri niteliğindeki şehir startı gene çok etkileciydi. Yüzbinlerce kişinin izlediği bu muhteşem startta Türk Bayrağını açtığımdaki tezahürat gerçekten beni de duygulandırdı. İnşallah finiş takında da aynı gururla bayrağımızı dalgalandıracağım. Arjantin'de Türk'leri çok seviyorlar, bana da çok ilgi gösterdiler.

Bir çok hazırlığımız sponsorlarımızın çoğunluğunun son günlerde belli olması nedeniyle biraz geç kaldı. Gene yarış için gelen parçalarımızın bir kısmının Avrupa'daki kötü hava şartları ve Türk gümrüğündeki bazı sorunlar yüzünden gecikmesi nedeniyle iki ayağımız bir pabuca girdi. Motosikleti son günlerde hazır ettik.

O telaşla motorun üzerine taktığım lastiklerin üzerindeki mousse'ların geçen seneden kalma olduğunu unutmuşum. Dün gece geç saatte onu fark ettim. Mousse'un kullanım ömrü en fazla 6 ay. O halde yarışa çıksam bir kaç yüz kilometre sonra dağılacağı kesin. Gece hızlıca üzerinde taze mousselu lastik olan bir jant takım temin ettim, ama bir ufak ayrıntıyı unutmuşum gene. Jantlar yeni KTM 450 Ralli jantı, ben ise 690 Enduro kullanıyorum. Jantın üzerindeki hız okuyucu sensörün yeri biraz değişik diye bugün etaba başlar başlamaz ICO adını verdiğimiz kilometre sayacım km'yi göstermemeye başladı. Dolayısıyla Roadbook'umu kullanmam imkansız oldu. Ben de başka sürücüleri takip etmeye başladım.

Bu arada gene son dakikada hazırladığımız road book bağlantı ayakları, motor kafası, ekstra benzin tankı bağlantıları gibi bazı parçaların civataları yolda düştü, ara ara durarak onları tie-ziplerler tutturmak zorunda kaldım. Motoru hazırlayıp hiç test yapmadan yarışa yolladığım için bu sorunları ancak ilk günlerdeki etaplarda yaşayarak görebiliyorum. Yolda aynı insanları bu dur kalklar yüzünden deflarca geçmek zorunda kaldım. Yani bir ilk gün klasiği yaşadım.

Şu anda KTM Ralli Servis kamyonundan gerekli civataları ve ıvır zıvırları emin ettim ve motorumun başındayım. Bu sonradan eklediğim bağlantı parçalarının sorunları dışında KTM 690 Enduro R'ım hiç bir sorun çıkarmadı. Bu günkü etapta 150-160 km hıza çıktığım anlar oldu. Bugünlük bu kadar, sevgiler

Ara
Cevapla
#3

güzel resimler..insanın içi gidiyor ercan..:sinirli::alkış:
Ara
Cevapla
#4

hayatımda bi kere bu yarışmaya katılıp o heyecanı yamaş isterdim :(

Yapmayıp pişman olanlardansa yapıp pişman olanlardanım galiba..
Ara
Cevapla
#5

Harika fotolar.. içim gitti :kalp:


DijitalTurk Toplu.Biz
Keşfedebildiğin kadar özgürsün.. (VeYSeL)
Cevapla
#6

Gerçek macera ve kaçış.
Muhteşem.
Bu işin Nirvanası.
Süper fotolar. süper mücadele.
O parkuru bitirmek dahi büyük başarı sayılıyor.

O kum tepesinden aşağı inmeden önce, tepenin üzerinden aşağıya bakmak ne heyecen vericidir, ne güzeldir.!!!!!!!!
AH AHHHHH
Ara
Cevapla
#7

he ya bizim kilerde hafta sonu çamur dakarı yapmış :))
fotolar tam dakar edasında hepsi birer Kemal merkit adayı
Ara
Cevapla
#8

(01-10-2011, 03:53 PM)ENGİN Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  he ya bizim kilerde hafta sonu çamur dakarı yapmış :))
fotolar tam dakar edasında hepsi birer Kemal merkit adayı

eyvallah hacıda sende enduroya geçiş yapsan bizden farkın olmayacak sende potansiyel varda aygır denk gelmiyo.bu arada ercan fotolar süper ellerine salık.
Cevapla
#9

(01-09-2011, 10:16 PM)emomen Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Kemal merkit'e başarılar...

Kemal Merkit'ten Haberler / Dakar 2011

Yarışın dünkü gösteri niteliğindeki şehir startı gene çok etkileciydi. Yüzbinlerce kişinin izlediği bu muhteşem startta Türk Bayrağını açtığımdaki tezahürat gerçekten beni de duygulandırdı. İnşallah finiş takında da aynı gururla bayrağımızı dalgalandıracağım. Arjantin'de Türk'leri çok seviyorlar, bana da çok ilgi gösterdiler.

Bir çok hazırlığımız sponsorlarımızın çoğunluğunun son günlerde belli olması nedeniyle biraz geç kaldı. Gene yarış için gelen parçalarımızın bir kısmının Avrupa'daki kötü hava şartları ve Türk gümrüğündeki bazı sorunlar yüzünden gecikmesi nedeniyle iki ayağımız bir pabuca girdi. Motosikleti son günlerde hazır ettik.

O telaşla motorun üzerine taktığım lastiklerin üzerindeki mousse'ların geçen seneden kalma olduğunu unutmuşum. Dün gece geç saatte onu fark ettim. Mousse'un kullanım ömrü en fazla 6 ay. O halde yarışa çıksam bir kaç yüz kilometre sonra dağılacağı kesin. Gece hızlıca üzerinde taze mousselu lastik olan bir jant takım temin ettim, ama bir ufak ayrıntıyı unutmuşum gene. Jantlar yeni KTM 450 Ralli jantı, ben ise 690 Enduro kullanıyorum. Jantın üzerindeki hız okuyucu sensörün yeri biraz değişik diye bugün etaba başlar başlamaz ICO adını verdiğimiz kilometre sayacım km'yi göstermemeye başladı. Dolayısıyla Roadbook'umu kullanmam imkansız oldu. Ben de başka sürücüleri takip etmeye başladım.

Bu arada gene son dakikada hazırladığımız road book bağlantı ayakları, motor kafası, ekstra benzin tankı bağlantıları gibi bazı parçaların civataları yolda düştü, ara ara durarak onları tie-ziplerler tutturmak zorunda kaldım. Motoru hazırlayıp hiç test yapmadan yarışa yolladığım için bu sorunları ancak ilk günlerdeki etaplarda yaşayarak görebiliyorum. Yolda aynı insanları bu dur kalklar yüzünden deflarca geçmek zorunda kaldım. Yani bir ilk gün klasiği yaşadım.

Şu anda KTM Ralli Servis kamyonundan gerekli civataları ve ıvır zıvırları emin ettim ve motorumun başındayım. Bu sonradan eklediğim bağlantı parçalarının sorunları dışında KTM 690 Enduro R'ım hiç bir sorun çıkarmadı. Bu günkü etapta 150-160 km hıza çıktığım anlar oldu. Bugünlük bu kadar, sevgiler

Harika ya bak neler yaşanıyo zaten en zorlu yarışlardan biri tambi kondüsyon işi...

i am professional motocross driver..
Ara
Cevapla


Benzer Konular...
Konu: / Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj

Hızlı Menü:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi