06-02-2011, 10:24 PM
İlk hedefim temiz CBF 150 acelem yok uygun fiyat olursa alacağım.
Baktım ki CBF alamyoruz :.( Regal Raptor DD 125E veya Regal Raptor DD 150E-2 düşünüyorum.Hiçte tarzım değil :kötü: ama japon alamazsak mecburen :] YBR düşünmüyorum tipi hoşuma gitmiyo :P
Al-Sat konusunda yardımlarınız olursa çok sevinirim.
Bu arada motorumu 1.400den 1.200e çektim.
Motorum 19.000 küsürdür.
Motorun değişen parçalarını yazayım
Marş motoru – Japon Malı.
Marş rölesi – Orijinal.
Karbüratör – Japon Malı.
Sol ve Sağ Kontrol Konsolları – Orijinal.
Karbüratör Manifoldu – Japon Malı.
Diferansiyel – Orijinal.
Kayış – 835-20-30 Yamaha Marka
Arka Gaz Teli – Japon Malı.
Arka Fren Teli – Japon Malı.
Motor Yağı – Castrol 10-40w
Dişli Yağı – Castrol 80-90w
Benzin Filtresi – İtalyan Malı.
Hava Filtresi – Temizlendi _ Süngeri Değişti.
Arka ve Ön Balata – Ön Japon Arka Orijinal.
Sinyal, Stop, Far ve Kısalar – Philips Marka Takıldı.
Konjektör (REGÜLATÖR) – Japon Malı.
Buji – NKG İridyum Japon Malı.
Rolanti – Ayarı Yapıldı.
Kullanılan Benzin – Shell 95 Oktan.
Lastikler idare eder ayak marşının kolu kırık satmaya karar verdiğim için yaptırmadım onun yerine bosch sulu v12/12ah akü aldım fazla kaçtı gerçe :P
Baktım ki CBF alamyoruz :.( Regal Raptor DD 125E veya Regal Raptor DD 150E-2 düşünüyorum.Hiçte tarzım değil :kötü: ama japon alamazsak mecburen :] YBR düşünmüyorum tipi hoşuma gitmiyo :P
Al-Sat konusunda yardımlarınız olursa çok sevinirim.
Bu arada motorumu 1.400den 1.200e çektim.
Motorum 19.000 küsürdür.
Motorun değişen parçalarını yazayım
Marş motoru – Japon Malı.
Marş rölesi – Orijinal.
Karbüratör – Japon Malı.
Sol ve Sağ Kontrol Konsolları – Orijinal.
Karbüratör Manifoldu – Japon Malı.
Diferansiyel – Orijinal.
Kayış – 835-20-30 Yamaha Marka
Arka Gaz Teli – Japon Malı.
Arka Fren Teli – Japon Malı.
Motor Yağı – Castrol 10-40w
Dişli Yağı – Castrol 80-90w
Benzin Filtresi – İtalyan Malı.
Hava Filtresi – Temizlendi _ Süngeri Değişti.
Arka ve Ön Balata – Ön Japon Arka Orijinal.
Sinyal, Stop, Far ve Kısalar – Philips Marka Takıldı.
Konjektör (REGÜLATÖR) – Japon Malı.
Buji – NKG İridyum Japon Malı.
Rolanti – Ayarı Yapıldı.
Kullanılan Benzin – Shell 95 Oktan.
Lastikler idare eder ayak marşının kolu kırık satmaya karar verdiğim için yaptırmadım onun yerine bosch sulu v12/12ah akü aldım fazla kaçtı gerçe :P