10-17-2011, 03:12 PM
Ben devam edeceğim : ))
Onurcum görüşüne saygı duymakla birlikte ben katılmıyorum...
grup gitmenin ne avantajı var ... güvenlik ? emniyet ? düzen ?
hiçbiri değil...
tamamen dezavantaj...
tamamen risk..
heleki yeni katılmış gup sürüş tecrbesi olmayan birisinin birlikte gitme egosunu tatmin etmek ???
Örneğin ben , 120 yi geçemiyorum...senin altında 4 silindir makina var...otobana çıktık - 100 ile 120 ile benimlemi geleceksin ? sıf ben ezilmeyeyim diye ? benim egomu tatmin etmek için ? ...o geziden ne tat alacaksın ? zaten haftada bir gün makinaya biniyorsun .... kendi egonumu tatmin etmek istersin - benim birlikte gitme egomumu ?
Ayrıca grup sürüşünün güvenlik açısındanda sakıncaları vardır...guptaki bir kişinin hatası herkese malolabilir..
Grup sürüşü bayramda güzeldir, şehiriçinde kortejde , gösteride, geçişte güzeldir...
Uzun gezide tutmaz... parça parça ikili üçlü birbirine denk makinalarla , diğer gruplarla işletişim halinde , belirli buluşma noktalarında buluşularak gitmek çok daha güvenlidir....yeni gelen arkadaş en yavaş grupla çıkar arkada kimsede bırakılmamış olur..
Farklı görüşlere kesinlikle saygım var...bunlar benim tecrübelerime dayanan düşüncelerim...kesinlikle yanlış anlaşılmasın...
Grup sürüşünün eğlencesinide bilirim...
İlk defa katılan kişinin heyecanınıda...
Farkında mısınız GMK da bu işi organize etmeden şekillendi ...
Racingcisi ayrı gidiyor..endurocusu ayrı... ve herkes memnun..
Yeterki Gönüller Bir Olsun... : )
''Disiplin eksiği var '' diyen abiyle Bursa ya gitmiştik güzel güzel...
Dönüşte ilk virajda kayboldu...
( kendisi tarafından ilk ekilme anımdır)
: )))
(10-17-2011, 01:45 PM)onur Adlı Kullanıcıdan Alıntı: durumu gayet iyi özetlemişsiniz arkadaşlar; ilk bakışta grubun dışarıdan uyandırdığı intibah gerçekten bilmeyen için çok farklı (kendi adıma söylüyorum ) sadece grubu tanımak için biraz vakit harcamak gerekiyor, scooter konusunda ise ilk toplantıma scooterla katılmış birisi olarak söylüyorum, sadece eskihisara inerken bile geride kalmıştım, o hafta motoru değiştirmiştim (hem geride kalmanın hemde grbun gazıyla) bunu hemen yapamıyan arkadaşlar gruba girmeyi erteleyip zamanlada birdaha gelmiyorlar.
bir öneri ; aramıza yeni gelen arkadaşlar olduğu zaman kaybetmemek adına hem biz o arkadaşı hemde o bizi tanıyana kadar, sürüş kurallarını maximize edip en yavaşa göre ayarlayalım. bu grubun ilk ön yargısını önemli derece de değiştirir diye düşünüyorum.
Gruba ilk katıldığım günlerin adına nacizhane fikrim....:+1:
Onurcum görüşüne saygı duymakla birlikte ben katılmıyorum...
grup gitmenin ne avantajı var ... güvenlik ? emniyet ? düzen ?
hiçbiri değil...
tamamen dezavantaj...
tamamen risk..
heleki yeni katılmış gup sürüş tecrbesi olmayan birisinin birlikte gitme egosunu tatmin etmek ???
Örneğin ben , 120 yi geçemiyorum...senin altında 4 silindir makina var...otobana çıktık - 100 ile 120 ile benimlemi geleceksin ? sıf ben ezilmeyeyim diye ? benim egomu tatmin etmek için ? ...o geziden ne tat alacaksın ? zaten haftada bir gün makinaya biniyorsun .... kendi egonumu tatmin etmek istersin - benim birlikte gitme egomumu ?
Ayrıca grup sürüşünün güvenlik açısındanda sakıncaları vardır...guptaki bir kişinin hatası herkese malolabilir..
Grup sürüşü bayramda güzeldir, şehiriçinde kortejde , gösteride, geçişte güzeldir...
Uzun gezide tutmaz... parça parça ikili üçlü birbirine denk makinalarla , diğer gruplarla işletişim halinde , belirli buluşma noktalarında buluşularak gitmek çok daha güvenlidir....yeni gelen arkadaş en yavaş grupla çıkar arkada kimsede bırakılmamış olur..
Farklı görüşlere kesinlikle saygım var...bunlar benim tecrübelerime dayanan düşüncelerim...kesinlikle yanlış anlaşılmasın...
Grup sürüşünün eğlencesinide bilirim...
İlk defa katılan kişinin heyecanınıda...
Farkında mısınız GMK da bu işi organize etmeden şekillendi ...
Racingcisi ayrı gidiyor..endurocusu ayrı... ve herkes memnun..
Yeterki Gönüller Bir Olsun... : )
''Disiplin eksiği var '' diyen abiyle Bursa ya gitmiştik güzel güzel...
Dönüşte ilk virajda kayboldu...
( kendisi tarafından ilk ekilme anımdır)
: )))