Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

KTM 1190 Adventure ve KTM 1190 Adventure R 2013
#1

Sanıyorum artık hiç bir şey eskisi gibi olmayacak.
Büyük Enduro sınıfındaki BMW1200GS'in üstünlüğü rakiplerini kızdırmış olsa gerek ki,
KTM kıvrak bir hareket ile pazara süper bir model sürdü.
Yeni Model: KTM 1190 Adventure ve KTM 1190 Adventure R 2013…
Ducati Multistrada, Yamaha 1200 süper tenere ve şimdi KTM 1190 Advanture...
KTM, 990 Adventure ile yapamadığı rekabeti, 1190 Advanture ile yapmaya kararlı gibi görünüyor.

ktm-1190-adventure13.jpg
Adventure modelinde daha çok asfalt yollara odaklanırken, Adventure R modeli ise KTM’nin off-road geleneği doğrultusunda yapabileceklerini göstermek için üretilmiş.

ktm-1190-adventure14.jpg
Asfalt temelli üretilmiş olan Adventure modeli 19″-17″ tubeless tel jantlara sahip olup siyah şasi üzerinde turuncu veya gri renklerde gelecek.
Adventure R modeli ise 21/18 inçlik tel jantlara, turuncu şase ve koruyucu barlara, küçük, füme tur camıyla siyah/beyaz renklerle gelecek

ktm-1190-adventure15.jpg
Elektronik olarak pekçok güvenlik unsurunu da üzerinde barındıran 1190 Adventure, gösterge panelinde de çok yenilikçi bir yaklaşım sergiliyor.


ktm-1190-adventure16.jpg
KTM 1190 Adventure:
- Geliştirilmiş LC8 V-iki silindirli motor
- 110 kW/150 hp, tork: 125 Nm, 15.000 km lik kontrol aralıkları, düşük yakıt tüketimi
- Dolu depo ile 230 kg. ağırlık
- Çok katmanlı kombine BOSCH-ABS, çok katmanlı BOSCH Çekiş Kontrolü (MTC), birden fazla programlanabilir elektronik WP süspansiyonu (EDS)
- Yeni yenilik: ABS ve MTC için offroad modu
- Çok stabil sert çelik alaşım tüp şaşi
- WP süspansiyon için yüksek kaliteli süspansiyon bileşenleri -
- Tel jantlı tubeless yol lastikleri (hava geçirmeyen ağızlı) 120/70-19 ön; 170/60-17 arka
- Ayarlanabilir ayak dayama, koltuk yüksekliği, gidon konumu ve cam
- VDO kombi ekipmanları


ktm-1190-adventure17.jpg
KTM 1190 Adventure R:
- Geliştirilmiş LC8 V-iki silindirli motor
- 110 kW/150 hp, tork: 125 Nm, 15.000 km lik kontrol aralıkları, düşük yakıt tüketimi
- Dolu depo ile 235 kg. ağırlık
- Çok katmanlı kombine BOSCH-ABS, çok katmanlı BOSCH Çekiş Kontrolü (MTC), birden fazla programlanabilir elektronik WP süspansiyonu (EDS)
- Yeni yenilik: ABS ve MTC için offroad modu
- Tamamen ayarlanabilir WP USD teleskopik çatal
- Tamamen ayarlanabilir arka WP amortisör
- Asfalt için uygun, tel jantlı tubeless enduro lastikleri (hava geçirmeyen ağızlı) 90/90-21 ön; 150/60-18 arka
- Ayarlanabilir ayak dayama, gidon konumu
Ara
Cevapla


Bu Konudaki Mesajlar
KTM 1190 Adventure ve KTM 1190 Adventure R 2013 - Yazar: MehmetK - 12-08-2012, 11:23 AM
RE: KTM 1190 Adventure ve KTM 1190 Adventure R 2013 - Yazar: BayramTOPAL - 12-08-2012, 12:11 PM
RE: KTM 1190 Adventure ve KTM 1190 Adventure R 2013 - Yazar: MehmetK - 12-08-2012, 01:54 PM
RE: KTM 1190 Adventure ve KTM 1190 Adventure R 2013 - Yazar: Cihan - 12-08-2012, 01:57 PM
RE: KTM 1190 Adventure ve KTM 1190 Adventure R 2013 - Yazar: MehmetK - 12-08-2012, 04:12 PM
RE: KTM 1190 Adventure ve KTM 1190 Adventure R 2013 - Yazar: Cihan - 12-08-2012, 06:01 PM
RE: KTM 1190 Adventure ve KTM 1190 Adventure R 2013 - Yazar: MehmetK - 12-12-2012, 10:43 AM
RE: KTM 1190 Adventure ve KTM 1190 Adventure R 2013 - Yazar: VeYSeL - 12-12-2012, 01:29 PM
RE: KTM 1190 Adventure ve KTM 1190 Adventure R 2013 - Yazar: emomen - 03-15-2013, 04:33 PM

Benzer Konular...
Konu: / Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Son Mesaj Yazar: SEYFO
11-29-2013, 07:43 AM
Son Mesaj Yazar: VeYSeL
07-17-2013, 12:22 PM
Son Mesaj Yazar: MaRaNtZz
05-24-2013, 06:14 AM
Son Mesaj Yazar: onur
03-30-2013, 08:46 AM
Son Mesaj Yazar: emomen
03-09-2013, 10:53 PM
Son Mesaj Yazar: Barış
02-04-2013, 12:00 PM
Son Mesaj Yazar: MuratS
08-31-2012, 01:35 PM
Son Mesaj Yazar: MehmetK
12-26-2011, 04:26 PM
Son Mesaj Yazar: VeYSeL
10-16-2011, 08:40 PM

Hızlı Menü:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 2 Ziyaretçi