02-14-2016, 04:12 PM
Lastik ureticisinin ve ithalatcilarinin ortak fikri lastigin taban genusliginin yol tutusuna etkisinin sabildigi kadar fazla ilmadigi yonunde. Tabi 110 lastik yerine 190 olmayacagi icin sanirim.
Yol tutusunda asil rol oynayan faktor lastikteki hamur yapisi. Ozellikle yuksek performans lastiklerine bakildiginda ayni lastikte 2 hatta 3 farkli hamur bileseninin olmasi bu tezi kanitlar nitelikte. 130 luk lastigi 140 lik yapmak taban alaninda %7 lik degisim yapiyorken yol tutusuna % 60 etki olmasi beklenemez. :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kendi fikirlerimi belirttim. Ebttan cok hamuru degistirmek daha mantikli.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Yol tutusunda asil rol oynayan faktor lastikteki hamur yapisi. Ozellikle yuksek performans lastiklerine bakildiginda ayni lastikte 2 hatta 3 farkli hamur bileseninin olmasi bu tezi kanitlar nitelikte. 130 luk lastigi 140 lik yapmak taban alaninda %7 lik degisim yapiyorken yol tutusuna % 60 etki olmasi beklenemez. :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kendi fikirlerimi belirttim. Ebttan cok hamuru degistirmek daha mantikli.
Sent from my iPhone using Tapatalk