04-27-2011, 08:07 AM
Way öldürmeye çalıştığınız konuyu hortlatmışsınız.
Sevgili Hamit, eğer lastiklerin kötü ve kayma eğilimi gösteriyorsa motor yatışının ters tarafa ağırlık transferi yada gövdeyi tümüyle yere dik tutman en kötü dönüş şekli olacaktır. Sebep ise dönmek için daha çok yatırman gerektiğidir.
Normal küçük dönüşlerde bende motorla yatmıyorum. Genelde dik dururum ve gidondan motoru sağa sola yatırmaya çalışırım. Fakat süratli girmek istediğimde mutlaka motorla yatarım. Hatta bu yeni aldığım enduro da lastiklerin durumunu dikkate alarak sarkma tekniği ile dönüyorum.
Özetle dönüş tarafına nekadar çok ağırlığımızı transfer edersek motoru o kadar az yatırırız buda daha güvenli dönüş demektir. Sanırım bunun en iyi örneğini yarışçılar veriyor.
Sevgili Hamit, eğer lastiklerin kötü ve kayma eğilimi gösteriyorsa motor yatışının ters tarafa ağırlık transferi yada gövdeyi tümüyle yere dik tutman en kötü dönüş şekli olacaktır. Sebep ise dönmek için daha çok yatırman gerektiğidir.
Normal küçük dönüşlerde bende motorla yatmıyorum. Genelde dik dururum ve gidondan motoru sağa sola yatırmaya çalışırım. Fakat süratli girmek istediğimde mutlaka motorla yatarım. Hatta bu yeni aldığım enduro da lastiklerin durumunu dikkate alarak sarkma tekniği ile dönüyorum.
Özetle dönüş tarafına nekadar çok ağırlığımızı transfer edersek motoru o kadar az yatırırız buda daha güvenli dönüş demektir. Sanırım bunun en iyi örneğini yarışçılar veriyor.