Yorumları: 3,688
Konuları: 269
Kayıt Tarihi: Mar 2011
Yorumları: 4,266
Konuları: 97
Kayıt Tarihi: Dec 2010
Mehmet abi, güzel bir konu ve en sevdiğim motosikleti koymuşsun. 1000RR :]
Geçen hafta muayene istasyonuna gittim ama bu kadar detaylı bir inceleme yapmadılar, hatta şase numaram okunduğu halde okunmuyor şeklinde not tutulmuştu.
Siperlik, gidon, yag kutusu , ayaklıklar, hiç kontrol edilmedi.
Tüv motosikletleri doğru düzgün denetleyemiyor.
Yorumları: 3,688
Konuları: 269
Kayıt Tarihi: Mar 2011
(05-31-2011, 08:56 AM)emomen Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Mehmet abi, güzel bir konu ve en sevdiğim motosikleti koymuşsun. 1000RR :]
Geçen hafta muayene istasyonuna gittim ama bu kadar detaylı bir inceleme yapmadılar, hatta şase numaram okunduğu halde okunmuyor şeklinde not tutulmuştu.
Siperlik, gidon, yag kutusu , ayaklıklar, hiç kontrol edilmedi.
Tüv motosikletleri doğru düzgün denetleyemiyor.
Tahmin ediyorum fakat belki bakarlar diye biz kendi kontrollerimizi yapalım.
Yorumları: 7,590
Konuları: 850
Kayıt Tarihi: Dec 2010
Rep Puanı:
0
|: BRh+
|: Vstrom DL650
OoOo Zincir boşluğuna kadar kontrol edecek deneyimli elemen nerdeeeee...
Ama bizim her daim bu kontrolleri kendi can güvenliğimiz için yapmalıyız :tamam:
Teşekkürler Cihan abi..
DijitalTurk |
Toplu.Biz
Keşfedebildiğin kadar özgürsün.. (VeYSeL)
Yorumları: 3,744
Konuları: 59
Kayıt Tarihi: Dec 2010
(05-31-2011, 09:24 AM)VeYSeL Adlı Kullanıcıdan Alıntı: OoOo Zincir boşluğuna kadar kontrol edecek deneyimli elemen nerdeeeee...
Ama bizim her daim bu kontrolleri kendi can güvenliğimiz için yapmalıyız :tamam:
Teşekkürler Cihan abi..
Evet kontroller bizim için çok önemli, TUV eskisi kontrol istasyonlarına göre daha iyi bir ekip ve donanım ile yapıyor testleri eskiden nerdeyse bakan yoktu imzalatıp geçiyordun.
Yorumları: 119
Konuları: 2
Kayıt Tarihi: May 2011
Güzel bi paylaşım olmuş eline sağlık cihan abii :+1::+1: