Kontra tekniğinde sağa dönmek için sağ elcik ileri itilir, sola dönmek için sol elcik ileri itilir. Motosiklet önce döneceği yönün tersine bir yalpalar ve sonra döneceği tarafa yatarak dönüş işlemi başlar. Bu dönüş işlemi başladığında elciğe yapılan ileri itiş hareketi gevşetilerek ön tekerin merkezine dönmesi sağlanır.
Motosiklet sürücülüğüne adımını atan herkesin öğrenmesi şart olan sürüş esas tekniklerinin başında 20km/saat hızın üzerindeki her hangi bir hızda dönüş ve manevra için uygulanan kontra tekniği gelmektedir. Motosikleti döndüren eylem sürücünün ağırlığını kaydırması değil kontra basmasıdır.
Umarım yararlı olur arkadaşlar hayat kurtaran önemli bir bilgi ilk zamanlar mantık olarak saçma gelecek ama zamanla alıştığınızda motorsiklet hakimiyetiniz daha güzel olacak ve virajlara girip çıkarken daha çok zevk alacaksınız..
Sevgiyle kalın tekeriniz düz bassın :))
Motosiklet sürücülüğüne adımını atan herkesin öğrenmesi şart olan sürüş esas tekniklerinin başında 20km/saat hızın üzerindeki her hangi bir hızda dönüş ve manevra için uygulanan kontra tekniği gelmektedir. Motosikleti döndüren eylem sürücünün ağırlığını kaydırması değil kontra basmasıdır.
Umarım yararlı olur arkadaşlar hayat kurtaran önemli bir bilgi ilk zamanlar mantık olarak saçma gelecek ama zamanla alıştığınızda motorsiklet hakimiyetiniz daha güzel olacak ve virajlara girip çıkarken daha çok zevk alacaksınız..
Sevgiyle kalın tekeriniz düz bassın :))
Honda Kalbim Hep Onda !! :tamam: