10-04-2014, 07:56 PM
Günümüzde yedek parçaların ki yağ filtresi vb sarf malzemelerinin bir çoğunun orjinal harici yan sanayileri ve ne yazık ki çin menşeileri olduğu aşikardır ( otomotiv sektörü deneyimlerine ve rekabet ortamındaki maliyet düşürme baskılarına istinaden) ...
Naçizane tek tavsiyem , her bakımda bu tip sarf yedek parçaların kontrol edilerek ( görsel ) gerekli ise km , zamana bakmadan mümkünse temizlenmesi , görsel bir bozulma varsa değiştirilmesidir ...
Günmüzde hiçbir yedek parçanın %100 orjinal veya orjinali performansında olacağını garanti edemeyiz , ana sanayii yaklaşımı da hep yeni modellern satılmasını istemesinden dolayı yedek parçaya "0" araç yaklaşımında olmadığını da söyleyebiliriz, bu da tüketim ekonomisinin bir çıktısıdır , sözüm sadece araç üreticilerine değil ..
Ana konuya dönersek ; özetle ; her bakımda ya da bakıma gelmeden kafanıza estiğinde parçaların kontrol edilmesi ve görsel olarak bir problem yoksa ve mümkün ise basit temizlik ve bakım ile kullanıma bir süre daha devam edilmesidir ...
Naçizane tek tavsiyem , her bakımda bu tip sarf yedek parçaların kontrol edilerek ( görsel ) gerekli ise km , zamana bakmadan mümkünse temizlenmesi , görsel bir bozulma varsa değiştirilmesidir ...
Günmüzde hiçbir yedek parçanın %100 orjinal veya orjinali performansında olacağını garanti edemeyiz , ana sanayii yaklaşımı da hep yeni modellern satılmasını istemesinden dolayı yedek parçaya "0" araç yaklaşımında olmadığını da söyleyebiliriz, bu da tüketim ekonomisinin bir çıktısıdır , sözüm sadece araç üreticilerine değil ..
Ana konuya dönersek ; özetle ; her bakımda ya da bakıma gelmeden kafanıza estiğinde parçaların kontrol edilmesi ve görsel olarak bir problem yoksa ve mümkün ise basit temizlik ve bakım ile kullanıma bir süre daha devam edilmesidir ...