06-20-2018, 08:56 AM
(06-20-2018, 08:16 AM)1kan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 19,06,2018 tarihinde 9644 km de iken 10,000km bakımına girdi Dominarım.
Yapılan işlemler aşağıdaki gibidir.
1- Yağ değişimi. 1,5 lt yağ alıyor. ( Mecburen Kastrol yağ koyduk.. Motul 7100 yağ koyacaktım fakat servis ''motorun garantiden çıkar. Kuralkan Kastrol koyacaksın diyor'' dediği için mecburen Kastrol koydurdum.)
2- Yağ filtresi değişimi.
3-Yağ süzgeci değişimi. ( süzgecin oring i kaybolduğu için komple değiştirdik.)
4-Hava filtresi değişimi.
5- Su seviyesi kontrolü.
6-Zincir boşluk ayarı ve zincir yağlanması.
7- Tüm hareketli parçaların yağlanması.
8- Yazılım atılması.
........
Bakımın Hayırlı olsun. Aklımda Prüzler var.
1. Bakımı gebzede mi yaptırdın? Sayet ben tuzla servisini bu konuda daha bilinçli buluyorum o yuzden sordum.
2. neden marka olmuş bir yagı servis kabul etmez kaldi ki bir çok yağ (markasına bakılmaksizin) teknik veriler uydugu sürece kullanılabilir. garanti ne alaka? servise bunu sorun. japon motorlarda kitapcıkta kullanılacak yagın özellikleri yazar markası yazmaz...
3. hava filtreni değişmen iyi olmuş.
4- yazılım atılması kafa karıştırıcı. yani görünüşe göre hiç bir artısı olmamış üstelik deviri de düşürmüşler. bu tür işlemlerde insiyatif kullanma şansın varsa servis oncesi kullanıcı yorumlarını dinlemeni öneririm.
güzel sürüşler dilerim. incelemeyi hala yapamadık yaa