06-20-2018, 10:40 AM
Mike.xxlarge Adlı Kullanıcıdan Alıntı:1kan Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Mike.xxlarge Adlı Kullanıcıdan Alıntı:1kan Adlı Kullanıcıdan Alıntı:19,06,2018 tarihinde 9644 km de iken 10,000km bakımına girdi Dominarım.
........
Bakımın Hayırlı olsun. Aklımda Prüzler var.
.......
Öncelikle teşekkürler Ersin abi.
............
4- Yazılım atılmasını ben istedim özellikle. Sebebi ise mesela Darıca da fulledim depoyu, Sakarya ya hiç kontak kapatmadan gittim. Yolda giderken benzin göstergesi hiç eksilmiyor yada 1 diş düşüyor fakat kontak kapatıp açtığımda 3-4 diş (kullanıma bağlı) birden düşüyordu.
Bir diğer etken ise mesela 1. vitesten 2. vitese geçtim veya daha yüksek viteslerde vites yükselttiğimde motor gaz yemiyor, hızım düşüyor ve 2 sn sonra kendini toparlıyordu ve normale dönüp hızlanmaya devam ediyordu.Sanki benzin pisliği enjektöre gelip hani gaz kesilirde sonra pislik atılınca motor uzar gider ya, aynı öyle oluyordu işte.
Forumları, aynı sıkıntılar başına gelmiş olup çözüm bulan arkadaşların yorumlarını okuyup Kuralkan'ı arayıp bilgi aldıktan sonra ben istedim yeni yazılım atılmasını.
Dominar 400 Ailesi isimli face sayfası moderatörüyüm ve WhatsApp grubunada üyeyim. Sürekli bilgi paylaşımı yapıyoruz zaten. O yüzden Kullanıcılar ile aktif olarak bir sorunumuz olunca paylaşıyoruz.
Bu arada serviste sökülüp takılan bütün parçalarda KTM yazısı ile karşılaştım.
Hava filtresinden tut Yağ kapağına kadar :]
Bu akşam toplantıda incelersin abi rahat rahat :]
Nedense Bizim ulkede yol ve hava koşulları kirli deyip 2-4 bın km de bir yağ değişimi önerirler ama hava filtresi 20 hatta 40 bınde değişir. sanırsın motor havayı marstan alıyor.
Yazılım şart olmuş sana. umarın daha mutlu eder. Ktm yazısına gelince bajajı başka bir çinliye göre tavsiye etmemin sebebi bajajın ktm parçalarına fason üreticilik yapıyor olmasındandır. Muhtemel dominar motoru da ktm390 motoruna benzerlık gösteriyordur.
ktm kullanıcı olsam bajaj yedek parçalarını mutlaka gözden gecirirdim. :D
Aynen abi yağ filtresi ne kadar önemli ise,hava filtresi de okadar önemli.
Buji her 20.000 km de bir değişiyormuş. Orjinal buji fiyatı adet 25 tl. 3 adet 75 tl :)
Tek sıkıntı servis işçilik fiyatından ödün vermiyor. Garantisi bitince maliyet çok daha ucuz olacak.
Motor blok olduğu gibi 390 ile aynıymış abi.Serviste söylediler.
KTM yedek parçası ile Bajaj yedek parçası fiyatları arasında bayağı bi fark var. Örnek hava filtresi Bajaj 25 tl iken KTM 75 tl fakat seri numaralarına kadar KTM ile aynı :)
Diğerleri ßir Yere Gitmek İçin Araba Kullanırken,
ßizler Motorsiklet Kullanmak İçin ßir Yerlere Gideriz..
İşte Aramızdaki En ßüyük Fark ßu !..
MoToRsİkLeTLeRi FaRk Edİn !......