12-08-2012, 11:23 AM
Sanıyorum artık hiç bir şey eskisi gibi olmayacak.
Büyük Enduro sınıfındaki BMW1200GS'in üstünlüğü rakiplerini kızdırmış olsa gerek ki,
KTM kıvrak bir hareket ile pazara süper bir model sürdü.
Yeni Model: KTM 1190 Adventure ve KTM 1190 Adventure R 2013…
Ducati Multistrada, Yamaha 1200 süper tenere ve şimdi KTM 1190 Advanture...
KTM, 990 Adventure ile yapamadığı rekabeti, 1190 Advanture ile yapmaya kararlı gibi görünüyor.
Adventure modelinde daha çok asfalt yollara odaklanırken, Adventure R modeli ise KTM’nin off-road geleneği doğrultusunda yapabileceklerini göstermek için üretilmiş.
Asfalt temelli üretilmiş olan Adventure modeli 19″-17″ tubeless tel jantlara sahip olup siyah şasi üzerinde turuncu veya gri renklerde gelecek.
Adventure R modeli ise 21/18 inçlik tel jantlara, turuncu şase ve koruyucu barlara, küçük, füme tur camıyla siyah/beyaz renklerle gelecek
Elektronik olarak pekçok güvenlik unsurunu da üzerinde barındıran 1190 Adventure, gösterge panelinde de çok yenilikçi bir yaklaşım sergiliyor.
KTM 1190 Adventure:
- Geliştirilmiş LC8 V-iki silindirli motor
- 110 kW/150 hp, tork: 125 Nm, 15.000 km lik kontrol aralıkları, düşük yakıt tüketimi
- Dolu depo ile 230 kg. ağırlık
- Çok katmanlı kombine BOSCH-ABS, çok katmanlı BOSCH Çekiş Kontrolü (MTC), birden fazla programlanabilir elektronik WP süspansiyonu (EDS)
- Yeni yenilik: ABS ve MTC için offroad modu
- Çok stabil sert çelik alaşım tüp şaşi
- WP süspansiyon için yüksek kaliteli süspansiyon bileşenleri -
- Tel jantlı tubeless yol lastikleri (hava geçirmeyen ağızlı) 120/70-19 ön; 170/60-17 arka
- Ayarlanabilir ayak dayama, koltuk yüksekliği, gidon konumu ve cam
- VDO kombi ekipmanları
KTM 1190 Adventure R:
- Geliştirilmiş LC8 V-iki silindirli motor
- 110 kW/150 hp, tork: 125 Nm, 15.000 km lik kontrol aralıkları, düşük yakıt tüketimi
- Dolu depo ile 235 kg. ağırlık
- Çok katmanlı kombine BOSCH-ABS, çok katmanlı BOSCH Çekiş Kontrolü (MTC), birden fazla programlanabilir elektronik WP süspansiyonu (EDS)
- Yeni yenilik: ABS ve MTC için offroad modu
- Tamamen ayarlanabilir WP USD teleskopik çatal
- Tamamen ayarlanabilir arka WP amortisör
- Asfalt için uygun, tel jantlı tubeless enduro lastikleri (hava geçirmeyen ağızlı) 90/90-21 ön; 150/60-18 arka
- Ayarlanabilir ayak dayama, gidon konumu
Büyük Enduro sınıfındaki BMW1200GS'in üstünlüğü rakiplerini kızdırmış olsa gerek ki,
KTM kıvrak bir hareket ile pazara süper bir model sürdü.
Yeni Model: KTM 1190 Adventure ve KTM 1190 Adventure R 2013…
Ducati Multistrada, Yamaha 1200 süper tenere ve şimdi KTM 1190 Advanture...
KTM, 990 Adventure ile yapamadığı rekabeti, 1190 Advanture ile yapmaya kararlı gibi görünüyor.
Adventure modelinde daha çok asfalt yollara odaklanırken, Adventure R modeli ise KTM’nin off-road geleneği doğrultusunda yapabileceklerini göstermek için üretilmiş.
Asfalt temelli üretilmiş olan Adventure modeli 19″-17″ tubeless tel jantlara sahip olup siyah şasi üzerinde turuncu veya gri renklerde gelecek.
Adventure R modeli ise 21/18 inçlik tel jantlara, turuncu şase ve koruyucu barlara, küçük, füme tur camıyla siyah/beyaz renklerle gelecek
Elektronik olarak pekçok güvenlik unsurunu da üzerinde barındıran 1190 Adventure, gösterge panelinde de çok yenilikçi bir yaklaşım sergiliyor.
KTM 1190 Adventure:
- Geliştirilmiş LC8 V-iki silindirli motor
- 110 kW/150 hp, tork: 125 Nm, 15.000 km lik kontrol aralıkları, düşük yakıt tüketimi
- Dolu depo ile 230 kg. ağırlık
- Çok katmanlı kombine BOSCH-ABS, çok katmanlı BOSCH Çekiş Kontrolü (MTC), birden fazla programlanabilir elektronik WP süspansiyonu (EDS)
- Yeni yenilik: ABS ve MTC için offroad modu
- Çok stabil sert çelik alaşım tüp şaşi
- WP süspansiyon için yüksek kaliteli süspansiyon bileşenleri -
- Tel jantlı tubeless yol lastikleri (hava geçirmeyen ağızlı) 120/70-19 ön; 170/60-17 arka
- Ayarlanabilir ayak dayama, koltuk yüksekliği, gidon konumu ve cam
- VDO kombi ekipmanları
KTM 1190 Adventure R:
- Geliştirilmiş LC8 V-iki silindirli motor
- 110 kW/150 hp, tork: 125 Nm, 15.000 km lik kontrol aralıkları, düşük yakıt tüketimi
- Dolu depo ile 235 kg. ağırlık
- Çok katmanlı kombine BOSCH-ABS, çok katmanlı BOSCH Çekiş Kontrolü (MTC), birden fazla programlanabilir elektronik WP süspansiyonu (EDS)
- Yeni yenilik: ABS ve MTC için offroad modu
- Tamamen ayarlanabilir WP USD teleskopik çatal
- Tamamen ayarlanabilir arka WP amortisör
- Asfalt için uygun, tel jantlı tubeless enduro lastikleri (hava geçirmeyen ağızlı) 90/90-21 ön; 150/60-18 arka
- Ayarlanabilir ayak dayama, gidon konumu