Yorumları: 289
Konuları: 48
Kayıt Tarihi: Dec 2010
Rep Puanı:
0
i am professional motocross driver..
Yorumları: 30
Konuları: 1
Kayıt Tarihi: Dec 2010
ercanım mevcut 600f ten kurtulmaya çalışıom sen gaz verion:)kardeşim bunlar death machine..uzak durmak lazım.bizi çamur dağ tepe paklar kardeşim..
Yorumları: 7,590
Konuları: 850
Kayıt Tarihi: Dec 2010
Rep Puanı:
0
|: BRh+
|: Vstrom DL650
kesinlikle çok başarılı..
DijitalTurk |
Toplu.Biz
Keşfedebildiğin kadar özgürsün.. (VeYSeL)
Yorumları: 7,590
Konuları: 850
Kayıt Tarihi: Dec 2010
Rep Puanı:
0
|: BRh+
|: Vstrom DL650
çamur diye göle sokma da :P
DijitalTurk |
Toplu.Biz
Keşfedebildiğin kadar özgürsün.. (VeYSeL)
Yorumları: 289
Konuları: 48
Kayıt Tarihi: Dec 2010
Rep Puanı:
0
:) biz bunla çamurdada gideriz ersin....sen al bitane özüne dön ersin tek kaldım kimsecikler yok solo takılıyorum bir kaç kişiyi iyi bi okumam lazım .)
i am professional motocross driver..
Yorumları: 4,189
Konuları: 241
Kayıt Tarihi: Dec 2010
Rep Puanı:
0
güzel ama sanki biraz suzuki gsxr ı andırıyo gibi geldi :S
Yorumları: 30
Konuları: 1
Kayıt Tarihi: Dec 2010
ercanım artık multiplayer takılmaya az kaldı:))
Yorumları: 7,590
Konuları: 850
Kayıt Tarihi: Dec 2010
Rep Puanı:
0
|: BRh+
|: Vstrom DL650
Ercan kuvvetli oku bu sefer :D
DijitalTurk |
Toplu.Biz
Keşfedebildiğin kadar özgürsün.. (VeYSeL)
Yorumları: 33
Konuları: 8
Kayıt Tarihi: Dec 2010
Rep Puanı:
0
Yanılmıyorsam bundan 4 yıl önce üretimi durdu 600F in ... Buda satış rakamlarına göre en çok 600RR'a yaradı ...
Dip Not: Yeni 600F, eski modelden 10 kg kadar ağır ve 9 HP kadar daha güçsüz. Eski model 12,500 d/d - 109 HP güç ve 10,000 d/d - 63 NM Tork'luk güç bandına sahipken, yeni 600F 12,000 d/d - 100.5 HP güç ve 10,500 d/d - 64 NM Tork verilerine sahip.
bence SS sınıfı motora başlayacak olanların tercihi gene 600Ften yana olacaktır...
Teknik özellikleri
Engine
Liquid-cooled 4-stroke 16-valve DOHC inline-4
Displacement: 599cc
Bore x Stroke: 67 x 42.5mm
Compression Ratio: 12: 1
Max. Power Output: 75kW/12,000min-1 (95/1/EC)
Max. Torque: 64Nm/10,500min-1 (95/1/EC)
Fuel System
Carburation: PGM-FI electronic fuel injection
Throttle Bore: 36mm
Electrical System
Ignition System: Computer-controlled digital transistorised with electronic advance
Starter: Electric
Battery Capacity: 12V/8.6AH
Headlight: 12V, 55W x 1 (low)/60W x 1 (high)
Drivetrain
Clutch: Wet, multiplate with coil springs
Clutch Operation: Mechanical; cable-actuated
Transmission Type: 6-speed
Final Drive: #525 O-ring sealed chain
Frame
Type: Mono-backbone; rectangular-section gravity die-cast aluminium
Chassis
Dimensions(LxWxH): 2,150 x 740 x 1,150mm
Wheelbase: 1,437mm
Caster Angle: 25°
Trail: 99mm
Seat Height: 800mm
Ground Clearance: 135mm
Suspension
Front: 41mm tension and preload adjustable inverted HMAS cartridge-type telescopic fork, 120mm stroke
Rear: Monoshock damper with adjustable tension and preload, 128mm stroke
Wheels
Front: 17M/C x MT3.5
Rear: 17M/C x MT5.5
Front: 120/70-ZR17M/C
Rear: 180/55-ZR17M/C ()
Brakes
Front: 296 x 4.5mm dual hydraulic disc with dual-piston (*three-piston calipers), floating rotors (*ABS) and sintered metal pads
Rear: 240 x 5mm hydraulic disc with single-piston caliper (*ABS) and sintered metal pads