Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Havacılık ile ilgili merak edilenler ve Anılar
#11

Kalkış esnasındaki koltuğa yapıştırması ve havalandıktan sonraki o iç gıcıklayıcı durum paha biçilemez.
Cevapla
#12

Uçak hava boşluğunu düştüğündeki tırsma anı
Ara
Cevapla
#13

(03-06-2013, 08:22 AM)Seckin Tunali Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Flight simulator sayılırsa bende pilotum :)

Yeni Rakı sayılırsa, ben de pilotum o zaman :]
Seço, bu ne abi ya...
Ara
Cevapla
#14

Bi arkadaşım uçak simülasyonu üzerinde çalışıyor, ciddi bütçeli bir proje ve şuana kadar yapılanların en kapsamlı olanı ve gerçeğe en yakın olması hedefleniyor. Şuan yapım aşamasında ve bittiği zaman gerçek uçak kullanma tecrübesine dahi erişeceğiz.
Böyle birşey
thyliiii.jpg

Google arattım resmini bulamadım, projeye en yakın bu resmi buldum idare edin :çiçek:
Ara
Cevapla
#15

(03-06-2013, 11:20 AM)MehmetK Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(03-06-2013, 08:22 AM)Seckin Tunali Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Flight simulator sayılırsa bende pilotum :)

Yeni Rakı sayılırsa, ben de pilotum o zaman :]
Seço, bu ne abi ya...

abi zaten 3 büyük yeni rakı şişesini boş getirene pilot sertifikası veriyorlar :)

Yapmayıp pişman olanlardansa yapıp pişman olanlardanım galiba..
Ara
Cevapla
#16

(03-06-2013, 07:25 AM)VeYSeL Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Hayırlı olsun Çağlar:tamam:

İlgi ve merakla bekliyoruz paylaşımları :çiçek:


(03-06-2013, 07:14 AM)GsrEra Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Teşekkürler. Güzel bir konu. Takip edeceğim.

Başlık konuya uygun olarak değiştirilirse çok daha güzel olur kanısındayım.

Hangi başlık Erdem ?

İlk başta yazının başlığı Teşekkürler şekilindeydi. Onu demek istemiştim.
Ara
Cevapla
#17

(03-06-2013, 07:12 AM)MehmetK Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Aha da yıllarca siste-site, forum-forum, tırım-tırım aradığım başlık bizim forumda açılmış ya.....
Anı da çok, soru da. Önce bir kaç soru soracağım. Hazır bulmulum mecrayı.

Kalkıştan belli bir süre sonra kaptan pilot konuşur.
Yol ve gidilecek yerin hava durumu vs. bilgi verir.

Soru 1:
Kaptan bu bilgiyi verirken neden ağzına leblebi tozu yada bir avuç misket koyar.
Yada ağzına ne koyar. Yok eğer ağzında birşey yok ise, kaptanlar uçuş kabininin kelebek camını açıp ta
soğuktan yüz felci mi geçirmiştir ki, kayık ve bayık anons yaparlar?
Neden yolcular genellikle bu anonstan bir bok anlamaz?
Bu bir gelenekmidir. (doktorların yazdığı reçetenin, hasta tarafından asla okunamaması gibi)
Yoksa gerçekten biryerlere yazılmış kuralmıdır?

Efsane soru:] valla haklısın Mehmet abi bende çoğu zaman yolcu olarak uçarken anonslardan çoğu zaman bişey anlamıyorum ancak bu bir gelenek falan değil :] Şekil yapmak amaçlı olabilir . Ama zaman zaman çok komik duruma düşülünebiliyor. Ben kendi adıma anonslarda mümkün olduğu kadar açıklayıcı ve anlaşılır olmaya çalışıyorum :tamam:
Ara
Cevapla
#18

(03-06-2013, 04:12 PM)Spike Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Ben kendi adıma anonslarda mümkün olduğu kadar açıklayıcı ve anlaşılır olmaya çalışıyorum :tamam:

tabi tabi.. :nanik:

DijitalTurk Toplu.Biz
Keşfedebildiğin kadar özgürsün.. (VeYSeL)
Cevapla
#19

Bir gun tolluca snin ucaga bilet alip kokpiti baasacazz
Ara
Cevapla
#20

Çağlar, cevap için teşekkürler.
Yani diyorsun ki, genelde şekil için yapılıyor. Normalde pilotlar böyle konuşmuyor. :tamam:

Soru 2: Tekerde motor var mı.
Uçak yerde iken, piste yönlendiğinde yada taxi yaparken kanatlardaki jet motorlarını mı kullanır?
Yoksa, tekerleklerindeki hidromotor yada vs bir tahrik sistemini mi kullanır? Tekerlerde tahrik sitemi varmıdır?

Soru 3: Otomatik pilot.
Uçak kalkıştan sonra rota ve irtifasına oturduktan sonra mı otomatik pilota geçilir?
Otomatik pilot, düz ve stabil uçuşlarda mı kullanılır ?
Uçak otomatik pilot kontrolünde uçarken pilot ne yapar? Uyur mu?
Ara
Cevapla


Benzer Konular...
Konu: / Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Son Mesaj Yazar: memetdarica
04-07-2016, 07:28 AM
Son Mesaj Yazar: Scorpion
05-29-2013, 10:08 AM
Son Mesaj Yazar: SEYFO
11-21-2012, 09:38 AM
Son Mesaj Yazar: SEYFO
04-20-2011, 10:03 PM

Hızlı Menü:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 2 Ziyaretçi