Konuyu Değerlendir
  • 1 Oy - 4 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Hyosung Gt 250 r almayı düşünüyorum.
#11

(04-02-2011, 09:16 PM)VeYSeL Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Bilinçli bir motorcu olup her zaman motora binmek ve keyif almak istiyorsan HIRS kelimesinden uzak durman gerekir.

Eğitimli , bilinçli ve adım adım ilerlemen başta senin ve çevrendekilerin menfaatine olacaktır.


Vitesli makinaya geçmek istiyorsan öncelikle 125 ve 150cc lik bir makina ile başlayıp en az 10.000Km yapmalısın.
Başlangıç ve hatta devamı için bile en uygunu budur..

daha sonra tarzına, bütçene ve en önemlisi beklentilerine göre motor seçimi yapabilirsin.

250cc demek çok kısa sürede 160km hıza ulaşabilmek demektir.. buda başlangıç için çok tehlikeli bir sürrattir.

Ayrıca Motordan önce Ehliyet, Kask, Mont, Eldiven ve Ayakkabılarını tamamlamış olmak gerekir.. :tamam:

Tesekkur ederim tavsiyeleriniz icin, 160km/h bana cok cok uzak bir rakam :) hızdan pek hoslanmam. Benim acımdan en önemlisi kontrol edebilmem sürecegim makinenin tüm kontrolu kolay olması iyi olur..
(04-02-2011, 09:19 PM)emomen Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(04-02-2011, 08:39 PM)Robbie Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Hosbuldum saolasın, bu motoru gebzede bir kac defa gormustum guzel gercekten, peki neden satıyorsun cc mi yukselteceksin ?

cc yukseltmeyi pek düşünmüyorum çünkü hiç bir zaman geride kalmadım:] sadece tarz değişikliğinden dolayı satmayı düşünüyorum.

bende senin gibi hyosung diyordum ama kronik sorunlardan dolayı bulaşmadım. Japon olsun 3-4 beygir az olsun kafam rahat olsun dedim.

Umarım motorunu en yakın zamanda alır beraber teker ceviririz.:çiçek:

suanki motor ilk motorunmu ?
sattıktan sonra ne tarz alacaksin ? (yada alacakmısın yeniden)
Ara
Cevapla
#12

(04-03-2011, 12:26 AM)Robbie Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Tesekkur ederim tavsiyeleriniz icin, 160km/h bana cok cok uzak bir rakam :) hızdan pek hoslanmam. Benim acımdan en önemlisi kontrol edebilmem sürecegim makinenin tüm kontrolu kolay olması iyi olur..

GT250R 250 lik Racing bir makinadır Racing de Yarış = Hız demektir, manevra kabiliyeti sınırlıdır, oturuş pozisyonu rahatsızdır..

O zaman tarz olarak farklı bir makina bakmanı tavsiye ederim.. choper, sport touring veya enduro olabilir..

Bence en güzeli bir çarşamba toplantımıza gel.. çok çeşitli makinaları bir arada görebilirsin, sahiplerinden izin alıp üzerine oturabilirsin.. Bu sana az da olsa bir fikir verebilir..

hem de motorların olumlu ve olumsuz yanlarını bizzat sahiplerinden dinleyebilirsin..

DijitalTurk Toplu.Biz
Keşfedebildiğin kadar özgürsün.. (VeYSeL)
Cevapla
#13

(04-03-2011, 12:26 AM)Robbie Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  suanki motor ilk motorunmu ?
sattıktan sonra ne tarz alacaksin ? (yada alacakmısın yeniden)

Evet ilk göz agrım...

Sattıktan sonra aklımda 2 makina var fazer yada cross ramzey
Ara
Cevapla
#14

bence alınabilitesi var kötü bi motor değil sınırları belli zorlamadıktan sora yagına suyuna baktıktan sonra sana sorun çıkartıcagını sanmıyorum kullanıcıyla alakalı biraz da karar senin

Zafer, "Zafer benimdir" diyebilenindir. Başarı ise, "Başaracağım" diye başlayarak sonunda "Başardım" diyebilenindir. M.Kemal ATATÜRK
Ara
Cevapla
#15

(04-03-2011, 08:37 AM)VeYSeL Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(04-03-2011, 12:26 AM)Robbie Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Tesekkur ederim tavsiyeleriniz icin, 160km/h bana cok cok uzak bir rakam :) hızdan pek hoslanmam. Benim acımdan en önemlisi kontrol edebilmem sürecegim makinenin tüm kontrolu kolay olması iyi olur..

GT250R 250 lik Racing bir makinadır Racing de Yarış = Hız demektir, manevra kabiliyeti sınırlıdır, oturuş pozisyonu rahatsızdır..

O zaman tarz olarak farklı bir makina bakmanı tavsiye ederim.. choper, sport touring veya enduro olabilir..

Bence en güzeli bir çarşamba toplantımıza gel.. çok çeşitli makinaları bir arada görebilirsin, sahiplerinden izin alıp üzerine oturabilirsin.. Bu sana az da olsa bir fikir verebilir..

hem de motorların olumlu ve olumsuz yanlarını bizzat sahiplerinden dinleyebilirsin..

Bu imkanı çoğu motosiklet alıcısı , birçok motosikleti birarada görüp, gerek görsel gerek bilgi olarak tanımak ve kararına yardımcı olmak anlamında bir arada bulamaz. Bence de bu şekilde yap.
Motosiklet uzaktan kullanılması kolay diğer trafik araçlarıyla karıştırılıyor. işin içine girdiğinde aslında saniyeler içinde yüzlerce hesaplama yaptığını ve bunlardan birini atladığında hızın düşük bile olsa gerek can, gerekse mal zararına(verilmiş sadakan varsa bu mal olur) sebep olacağını görüyorsun. Çok keyif veren ve bir o kadarda hassas olan bir konu. Dolayısıyla seçimler yolumuzu belirleyen etkenlerdir.

Ara
Cevapla
#16

(04-03-2011, 08:37 AM)VeYSeL Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(04-03-2011, 12:26 AM)Robbie Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Tesekkur ederim tavsiyeleriniz icin, 160km/h bana cok cok uzak bir rakam :) hızdan pek hoslanmam. Benim acımdan en önemlisi kontrol edebilmem sürecegim makinenin tüm kontrolu kolay olması iyi olur..

GT250R 250 lik Racing bir makinadır Racing de Yarış = Hız demektir, manevra kabiliyeti sınırlıdır, oturuş pozisyonu rahatsızdır..

O zaman tarz olarak farklı bir makina bakmanı tavsiye ederim.. choper, sport touring veya enduro olabilir..

Bence en güzeli bir çarşamba toplantımıza gel.. çok çeşitli makinaları bir arada görebilirsin, sahiplerinden izin alıp üzerine oturabilirsin.. Bu sana az da olsa bir fikir verebilir..

hem de motorların olumlu ve olumsuz yanlarını bizzat sahiplerinden dinleyebilirsin..

Veysel, konuyu güzel toplamış.
Ben de birşeyler ilave edeyim.
Motor keyif işidir. İstediğin motoru al. Sana hangi motor hoş geliyorsa, seni hangisi çağırıyorsa onu al.
Kimseden etkilenme.
Güç iyi birşeydir. İyi kullanırsan!!!
Eğitimini alırsan, neden olmasın. Önce kendini, sonra motoru kontrol edeceksin.
O senin motorun olacak.
Şimdiden hayırlı olsun.
Ara
Cevapla
#17

(04-03-2011, 08:37 AM)VeYSeL Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(04-03-2011, 12:26 AM)Robbie Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Tesekkur ederim tavsiyeleriniz icin, 160km/h bana cok cok uzak bir rakam :) hızdan pek hoslanmam. Benim acımdan en önemlisi kontrol edebilmem sürecegim makinenin tüm kontrolu kolay olması iyi olur..

GT250R 250 lik Racing bir makinadır Racing de Yarış = Hız demektir, manevra kabiliyeti sınırlıdır, oturuş pozisyonu rahatsızdır..

O zaman tarz olarak farklı bir makina bakmanı tavsiye ederim.. choper, sport touring veya enduro olabilir..

Bence en güzeli bir çarşamba toplantımıza gel.. çok çeşitli makinaları bir arada görebilirsin, sahiplerinden izin alıp üzerine oturabilirsin.. Bu sana az da olsa bir fikir verebilir..

hem de motorların olumlu ve olumsuz yanlarını bizzat sahiplerinden dinleyebilirsin..

simdiye kadar kendimi racing'e yakın gordum, dediginiz gibi yuz yuze gorusup fikir almak daha iyi bir yer edinecek kafamda..
(04-03-2011, 08:49 PM)emomen Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(04-03-2011, 12:26 AM)Robbie Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  suanki motor ilk motorunmu ?
sattıktan sonra ne tarz alacaksin ? (yada alacakmısın yeniden)

Evet ilk göz agrım...

Sattıktan sonra aklımda 2 makina var fazer yada cross ramzey

hayırlısı olur ins. raceingten vazgeciyorsun yani :)
(04-03-2011, 10:00 PM)canerD Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  bence alınabilitesi var kötü bi motor değil sınırları belli zorlamadıktan sora yagına suyuna baktıktan sonra sana sorun çıkartıcagını sanmıyorum kullanıcıyla alakalı biraz da karar senin

bende oyle dusunuyorum temiz bakip mantikli kullandigim surece sorun cikmaz herhalde, hyosung kullanıp cc yukselten kisilerle de konustum aynı seyleri soylemislerdi..
[/quote]

Bu imkanı çoğu motosiklet alıcısı , birçok motosikleti birarada görüp, gerek görsel gerek bilgi olarak tanımak ve kararına yardımcı olmak anlamında bir arada bulamaz. Bence de bu şekilde yap.
Motosiklet uzaktan kullanılması kolay diğer trafik araçlarıyla karıştırılıyor. işin içine girdiğinde aslında saniyeler içinde yüzlerce hesaplama yaptığını ve bunlardan birini atladığında hızın düşük bile olsa gerek can, gerekse mal zararına(verilmiş sadakan varsa bu mal olur) sebep olacağını görüyorsun. Çok keyif veren ve bir o kadarda hassas olan bir konu. Dolayısıyla seçimler yolumuzu belirleyen etkenlerdir.


[/quote]

tavsiyelerin ve dusuncelerin icin tesk. ederim.

[/quote]

Veysel, konuyu güzel toplamış.
Ben de birşeyler ilave edeyim.
Motor keyif işidir. İstediğin motoru al. Sana hangi motor hoş geliyorsa, seni hangisi çağırıyorsa onu al.
Kimseden etkilenme.
Güç iyi birşeydir. İyi kullanırsan!!!
Eğitimini alırsan, neden olmasın. Önce kendini, sonra motoru kontrol edeceksin.
O senin motorun olacak.
Şimdiden hayırlı olsun.
[/quote]

:tamam:
Ara
Cevapla
#18

(04-05-2011, 01:02 AM)Robbie Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  hayırlısı olur ins. raceingten vazgeciyorsun yani :)

Yok yok racingten vazgeçmem :] biraz cross yapayım diyorum.
ilk sırada bir fazer var...
Ara
Cevapla
#19

(04-05-2011, 05:59 AM)emomen Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(04-05-2011, 01:02 AM)Robbie Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  hayırlısı olur ins. raceingten vazgeciyorsun yani :)

Yok yok racingten vazgeçmem :] biraz cross yapayım diyorum.
ilk sırada bir fazer var...

Fazer bence sana çok iyi olur Emrullah :tamam:
Ara
Cevapla
#20

(04-05-2011, 06:06 AM)MaRaNtZz Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Fazer bence sana çok iyi olur Emrullah :tamam:

Eyvallah kardeşim saol :çiçek: inşallah alıcaz bir tane.
Ara
Cevapla


Benzer Konular...
Konu: / Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Son Mesaj Yazar: BayramTOPAL
04-19-2012, 07:54 PM

Hızlı Menü:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 4 Ziyaretçi